Local Art

5 maart 2017 - Chobe, Botswana

Lekker uitgeslapen....behalve Wim. Druk in de weer met verhalen schrijven en wasje doen. Daarna met een taxi naar stadje Kasane. De taxi chauffeuse bracht ons met hoge snelheid naar de stad. Echter vroegen we haar de snelheid aan te passen en niet het asfalt van de weg te scheuren. Aangekomen in het stadje zette zij ons af bij kraampjes met local Art. Daar hebben we diverse aankopen gedaan, erg leuk. En tevens het gevoel iets voor de jonge verkopers te kunnen doen.
Vervolgens via straatjes naar een piepklein winkelcentrum om ook nog wat art te bekijken, we konden daar ook nog wat drinken. Na keus gemaakt te hebben en wat te hebben gedronken kregen we ook weer trek en kozen voor een local gerechtje, wat erg smakelijk was.
Daarna nog even de Spar in voor een gasflesje, welke niet zo goed te verkrijgen zijn. Ook daar dus niet. Morgen gaat onze zoektocht verder.
Moe en warm op zoek naar taxi voor de terug reis. Deze was snel gevonden en meteen toen we zaten zeiden we dat we met vakantie waren en van de omgeving wilde genieten, of ie maar niet te snel wilde rijden. Aldus.
In het camping restaurant waar alleen daar Wifi is, nog even verhalen geschreven. Wim en Mart vertrokken en spande het regenzeil alvast...het donderde en bliksemde.
Een hoosbui bleef uit en we hebben lekker Tbone steak met salade en aardappelen gegeten. Verrukkelijk.
Nu nog even dit verhaal geschreven en dan lekker op bed. Morgen begint ons Morene avontuur.
Waarschijnelijk komende dagen geen Wifi...
N.B.
Lieve Arnold, bedankt voor goede zorg van Luca. Leuk dat je onze verhalen leest. We gaan niet naar de Vic.falls. we vertrekken morgen naar de Okavanga Delta. Het is hier lekker warm en soms een regenbui. Groeten van ons allen.

1. Marian:
    5 maart 2017
    Jullie maken zoveel mee, als jullie straks weer hier zijn zal het wel afkicken zijn!
  2. Gijs:
    6 maart 2017
    Jullie kunnen straks een eigen wereldwinkeltje beginnen
  3. Wil:
    6 maart 2017
    Heerlijk genieten van jullie verhalen.
  4. Annelies:
    6 maart 2017
    Klinkt als een topvakantie!