We did it!

9 maart 2017 - Maun, Botswana

Ons vliegavontuur begon om 8.30 op het kantoortje van Delta flights.
We ontvangen boardingpas en lopen onder begeleiding over het vliegveld naar 'ons' toestel. De spanning stijgt. We kruipen in het toestel en nemem plaats in de benauwde ruimte. We voelen ons als sardientjes in een blikje.
De piloot zit al achter zijn knuppel, het is een aardige jonge man. Hij verteld nog het e.e.a. over spuugzakjes en zo en direkt daarna veryrekken we. Het is een komen en gaan van kleine vliegtuigjes maar we hoeven niet lang te wachten. Daar gaan we! We vliegen op een hoogte van 150 meter en het is prachtig. Wat we voiral zien is water, water en nig eens water. De piloot haalt af en toe capriolen uit, dan weer naar links en dan weer naar rechrs, hij daald dan en het lijkt of de vleugels het water raken. Zoooo spannend!
We zien olifanten met jong, giraffen, veel hippo's en impala's. Wim heeft 2 leeuwen gezien en Hennie een luipaard. Fantatisch! De natuur is wonderschoon.
Ongemerkt zijn we alweer op de terug weg. De piloot zet het vliegtuig keurig op de grond. Wat een leuke ervaring.
Vlakbij het vliegveld een heerlijke cappucino en thee met homemade carrot cake en chocolade muffin's genuttigd om te vieren dat we weer heelhuids geland zijn.
Vanmiddag verlaten we Maun. Waar naartoe is nog niet helemaal duidelijk maar we zakken langzaam af naar Namibie. Tot later!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kees Nobels:
    9 maart 2017
    Mooie ervaring..
  2. Gijs:
    9 maart 2017
    Lijkt me wel kicken in zo n vliegtuig jullie zijn goed bezig
  3. E Verwijs:
    10 maart 2017
    Jullie hebben gelukkig de spuug zakjes niet nodig gehad, anders hadden jullie niet zo genoten van de taart!!!
  4. Hans en Riet:
    11 maart 2017
    Dit lijkt me een prachtige ervaring.