We zijn er : na 34 uren reizen, afzien en vroeg opstaan.

14 februari 2017 - Windhoek, Namibië

OM 4 uur werden we wakker gebeld na wat heen en weer gebonst te hebben op de muur om elkaar wakker te maken, was iederen naast bed.
Het beloofde ontbijt van de KLM was er helaas niet, dus een bak koffie en snel de bus in naar het vliegveld.
Daar liep alles op rolletjes , snel een ticket en hop naar het vliegtuig van Namieb Airways, goede vlucht en ontvangst op het vliegveld Hosea Kutako en door Safari Rental. Snel naar Urban Camp in Windhoek, waar onze luxe tenten klaarstaan. Met twee losstaande bedden, keurig opgemaakt. We konden nog een ontbijt krijgen en daarna was het voor ons tijd voor een middagdutje. Vanmiddag naar de Groove Mall geweest om busjes gas te kopen en onze dames op Valentijndag te verrassen met een lekker drankje. Wim werd bij Wimpy herkend door een aantrekkelijke serveerster. Ze was zowaar blij hem na een jaar weer te ontmoeten. Vanavond eten bij Joe's Beerhouse.
Tot morgen maar weer want dan gaat het echt beginnen.

1. Jacob:
    14 februari 2017
    Fijn te lezen dat jullie veilig zijn gearriveerd!
  2. Hans en Riet:
    14 februari 2017
    Goed nieuws, nu kan na het reizen ook het ingecalculeerde avontuur beginnen.
  3. Co en Lieske:
    14 februari 2017
    Fijn dat jullie er zijn, nu genieten van jullie avontuur!
  4. Kees Nobels:
    Zo.. Nu begint het..
  5. Anneke Peerenboom:
    14 februari 2017
    Goed begin is het halve werk. Gelukkig hebben jullie een slecht begin dus heb je het hele "werk" nog te doen! Ga genieten!
  6. Wim en Els:
    15 februari 2017
    Hoe kan ik jullie tracken, spotten, volgen per gps?
  7. Gerrit Jan:
    15 februari 2017
    Fijn dat jullie dr zijn! In beide betekenissen natuurlijk. Hoe bevalt het weer? Subtropisch?