Hennie en Mart gaan naar Afrika !

6 februari 2017 - Lochem, Nederland

Al lang hebben we de wens om eens naar Afrika te gaan, maar het kwam er niet van. Martijn en Wietske zijn ons voor geweest: Jaloersmakend. Vorig jaar vertelden Wim en José enthousiaste verhalen over hun rondrit, die ze door Namibië en Botswana gemaakt hebben. En ze zijn goed in het vertellen van verhalen. Elke keer wordt het mooier.

Toen Wim vertelde dat zij nog een keer een rondrit willen maken was bij ons het kwartje snel gevallen. Hij wil nu met twee auto’s, hoog op de wielen en een snorkel op het dak, zodat je off-road en door water kunt rijden. Met z’n tweeën kun je elkaar helpen als er problemen zijn onderweg. Al met al een aanlokkelijk en spannend idee. Een paar keer contact tijdens klimweekenden, wat bezoekjes aan Stellendam en daarna was het beklonken: Hennie en Mart gaan samen met Wim en José naar Namibië en Botswana.

1. José:
    6 februari 2017
    en al die opblaas ballen dan?
  2. Anneke Peerenboom:
    6 februari 2017
    Snorkel op het dak? Om door rivieren te gaan lijkt me een duikbrik op de voorruit een beter idee! Maar het zal wel een motorsnorkel zijn denk ik?
  3. E Verwijs:
    6 februari 2017
    Geweldig, we gaan met jullie meeleven! Geniet er met volle teugen van!!
  4. Wil:
    11 februari 2017
    Dag luitjes. Blij dat ik jullie reisverhalen kan lezen.
    Natuurlijk wens ik jullie een prachtige reis toe. Met veel avonturen. Goed op elkaar passen en Gezond werom kommen. Ik weet niet eens wanneer jullie weggaan. De tas is ingepakt, dus ik denk......NU??
  5. E Verwijs:
    11 februari 2017
    Wij wensen jullie een heel goede en voorspoedige reis toe.
    Let erop, dat ze jullie koffers in het goede vliegtuig zetten.
    We zullen jullie op de voet volgen en de spannende verhalen meebeleven.
  6. Gijs:
    12 februari 2017
    Al een leuke voor de carnaval : ik heb een krokodil in m n tank hi ha ho zo n snorkel werk maar zo zo zooooo
  7. Nienke Runge:
    13 februari 2017
    Doe maar een filmpje van dat snorkelen met die auto. Ik zie dat gewoon ff niet voor me, maar moet hilarisch zijn.