Vliegtuig pech

13 februari 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Onze KLM vlucht standde in Angola, Louanda. De plaats waar alleen bij getankt zou worden. Neuswiel defect.Na 4 uren in het stilstaande toestel te hebben gezeten nam KLM de beslissing dat we overgeboekt moesten worden. Dus vlogen we naar Johanusburg en verblijven nu in een hotel  vlakbij het vliegveld. Morgenochtend vliegen we naar Windhoek. Dus het avontuur begint al voor het begonnen is. Wordt vervolgd.

Groeten uit een warm Johanusburg

1. E Verwijs:
    14 februari 2017
    de moed erin houden, want jullie hebben nog genoeg tijd om te genieten.
  2. Els Tersteeg:
    Wat een pech, jongens! Maar je krijgt er wel gratis een mooi land bij ... Hopelijk kunnen jullie binnenkort dan toch echt van start in Namibië. Groeten uit Maastricht, waar het deze week terrasjesweer wordt.
  3. Hanneke:
    14 februari 2017
    Top de KLM! omarm het avontuur!
  4. Jacob:
    Zonder verdere woorden toe te voegen, begrijpen Hennie en Mart wel wat ik denk......Veel reisplezier verder!
  5. Jan Altena:
    14 februari 2017
    Hopelijk deed de airco het wel.
  6. Wil:
    ik had op het kaartje geklikt en daar zag je doodleuk dat het vliegtuig in Namibië geland was. Voor het echte verslag vertrouw in het vervolg op jullie reisverslag. Een goede herstart gewenst
  7. Loet:
    Toch nog Zuid- Afrika geweest
  8. Annelies:
    Balen! We kennen het gevoel. Ons vliegtuig in Nieuw Zeeland was nog niet eens opgestegen en we moesten een dag wachten. Beter even geduld hebben dan met een kapot neuswiel doorvliegen moet je maar denken. Veel plezier!
  9. Leo Hardus:
    14 februari 2017
    Ben ik niet gewend van KLM. Maar ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
  10. Hans en Riet:
    4 uur stilstaan en je moet blijven zitten dat lijkt me vreselijk. Maar ja, gelukkig heelhuids aan de grond gekomen. Nu gaan hopelijk de pechvrije weken beginnen.
  11. Henk en Ineke:
    14 februari 2017
    Gewoon doorgaan! Het eerste avontuur heb je al te pakken...