Weer in Nederland

19 maart 2017 - Schiphol, Nederland

We zijn veilig geland in Nederland.

1. Hanneke en Jos:
    19 maart 2017
    Welkom thuis. We zijn benieuwd naar jullie verhalen als alles een beetje is bezonken.
  2. Bettina:
    De tijd vliegt!! Maar nu komt het lange nagenieten
    Dank boor jullie mooie verhalen!
  3. Marian:
    19 maart 2017
    Ik ben blij dat jullie veilig terug zijn! Welkom thuis!
  4. Anna Veenstra:
    Welkom thuis. De lucht is grijs maar ik ben blij jullie weer te zien en te spreken.
  5. Thom en Margje:
    19 maart 2017
    Fijn dat jullie weer behouden thuis zijn . Nu wij nog... we vliegen straks rond vier uur.
    Na,net als jullie, een fantastische vakantie.
    Xx groetjes van Thom en Margje.
  6. Irma:
    19 maart 2017
    Welkom thuis! Dank jullie wel voor het delen van de mooie verhalen en leuke foto's!
    Sterkte met het weer wennen in ons grijze, winderige kikkerlandje!
  7. E Verwijs:
    19 maart 2017
    Fijn dat jullie gezond terug zijn. Ik heb vandaag naar verschillende vliegtuigen gezwaaid om jullie te verwelkomen. Hoor later graag de verhalen.
  8. José:
    Dank je Lieske, maar ik denk dat jij nog op één oor lag om 5.00 uur. Maar zo super lief dat je aan ons gedacht hebt, tot gauw!! x
  9. Arnold en Ellen:
    19 maart 2017
    Het leuke van vakantie is thuiskomen ! Ik hoop dat jullie behalve de reisverslagen ook nog een dagboek hebben bijgehouden (doe ik altijd) en dan kun je de hele reis zo vaak overdoen als je wilt. Je herinnert je dan echt elk detail weer, ook na vele jaren. Maar nu eerst maar een uurtje of wat ronken.
  10. Anneke Peerenboom:
    20 maart 2017
    Welkom terug. Fijn dat jullie weer veilig in ons kikkerlandje zijn.
  11. Sonja van Kooten:
    De laatste weken heb ik bij stukjes en beetjes jullie leuke verslagen gelezen. Ik heb heel veel herkend van mijnreis met George door Zuid-Afrika. Wat is dat leuk om te lezen.Dankjewel.
    Zelf ben ik vanaf begin eind dec druk geweest met plotselinge voorbereiding op kajakexpeditie door de Grand Canyon. Ik ben begin maart terug gekomen. Maar vervolgens door wintersport nog niet in normale ritme. Dat gaat nu gebeuren. Dus restant van jullie nog niet gelezen verslagen lezen. En jullie binnenkort weer eens zien en klimmen!
    Groetjes Sonja.
  12. Wil:
    20 maart 2017
    Fijn dat jullie er weer zijn. Hoewel......het was mooi genoeg om lang te willen blijven, denk ik. Zie je binnenkort Hennie.